logo
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να διαχειριστείτε της παραγγελίες σας. Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα μας.
 

Τρόποι πληρωμής & αποστολή

Αποστολή

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;
Το ελάχιστο κόστος παραγγελίας είναι 20€

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ;
Η αποστολή για όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν. Υπόψιν ότι αν επιλέξετε να πληρώσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,5€ για την υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
H αποστολή γίνεται με την Speedex με σκοπό τα πακέτα να διανέμονται άμεσα και με ασφάλεια. Όταν η παραγγελία σταλεί, παραδίδεται σε 1-3 εργάσιμες μέρες περίπου (εξαρτάται αν και πόσο απομακρυσμένη είναι η περιοχή σας). Παράλληλα με την αποστολή θα λάβετε ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Τρόποι πληρωμής

Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με αντικαταβολή, με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, μετά την αγορά σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό e-mail και την απόδειξή σας στο πακέτο.

1. ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ 
Μεταφέρεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς, χρησιμοποίησε την χρεωστική-debit κάρτα σας, την πιστωτική σας κάρτα ή την προπληρωμένη (prepaid) κάρτα (Visa MasterCard, Maestro, American Express, Diners). Στην prepaid (προπληρωμένη) κάρτα, μπορείτε να «φορτώσετε» το ποσό που θέλετε να διαθέσετε σε αγορές/πληρωμές, έχοντας έτσι τον έλεγχο των εξόδων σας.

Ασφάλεια στις συναλλαγές με κάρτες
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών «ePOS Paycenter» της Τράπεζας Πειραιώς και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128bit (Secure Socket Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση κατάλληλου κλειδιού.

2. ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Πληρώνετε το ποσό στον υπάλληλο της μεταφορικής κατά την παράδοση του πακέτου. Υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,5€ για την υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων.

3. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ
Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, για να την παραλάβετε θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό χρέωσης σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Έχετε στη διάθεσή σας 7 ημέρες για να εξοφλήσετε την παραγγελία σας. Εάν παρέλθουν οι μέρες, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα και δε θα εκτελεστεί.

Λογαριασμοί κατάθεσης:

Τράπεζα Πειραιώς: GR0701713430006343142698214
Εθνική Τράπεζα: GR4101107880000078888999329
Eurobank: GR8602601280000180200794268

Φροντίστε να αναγράψετε το όνομα και τον αριθμό της παραγγελίας σας για να είναι πιο άμεση η επεξεργασία και εκτέλεση της παραγγελίας.

Για ερωτήσεις ή αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επικοινώνησε μαζί μας:
Email: info@spinoscoffee.gr
Τηλέφωνο: 2721 092482

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Σκοπός του ηλεκτρονικού καταστήματος του spinoscoffee.gr είναι να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Σε κάθε περίπτωση όμως, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, που περιγράφεται αναλυτικά στη συνέχεια. Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα εφόσον τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας 15 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα που εσείς ή ένα τρίτο υποδεικνυόμενο από εσάς πρόσωπο, παρέλαβε τα προϊόντα. Εντός της παραπάνω προθεσμίας οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία μας ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ με έδρα την Καλαμάτα, επί της Αντωνοπούλου 8, με ΤΚ 24100, τηλ. 2721 092482, e-mail info@spinoscoffee.gr, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, με την αποστολή σαφούς δήλωσης υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας ενημερώσετε για όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό τραπέζης, (αριθμό λογαριασμού, ΙΒΑΝ του ιδίου λογαριασμού και όνομα δικαιούχου), στον οποίο θα σας πιστωθούν τα χρήματα της επιστρεφόμενης αγοράς.

Τα έξοδα μεταφορικών, για τις ανωτέρω ενέργειες, επιβαρύνουν τον πελάτη. Στην περίπτωση ειδικής καμπάνιας, έκπτωσης κλπ όπου η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ προσέφερε δωρεάν μεταφορικά, ο πελάτης θα κληθεί να καταβάλει επιπλέον το αρχικό ποσό μεταφορικών καθώς υπαναχωρεί από τη σύμβαση πώλησης και δεν ισχύει πια η εν λόγω παροχή. Στην περίπτωση που το αντικείμενο συνοδεύεται από κάποιο δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί, επίσης σε άριστη κατάσταση.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν είναι δεκτή για ειδικές παραγγελίες (personalized, customized κλπ), για αντικείμενα όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα σας, για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του αντικειμένου, φθορές ή καταστροφή αντικειμένου ή δέματος που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά του, από καιρικές συνθήκες κλπ.

Αλλαγή με άλλο προϊόν

Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στο info@spinoscoffee.gr ή 2721 092482. Θα διαχειριστούμε την παραγγελία σας και το θέμα που έχει προκύψει. Στείλτε μας το αντικείμενο (Speedex ή μεταφορική επιλογής σας) με χρέωση δική σας (επιστροφής-αποστολής), εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών. Μέσα στο δέμα θα πρέπει να εσωκλείσετε την απόδειξη αγοράς. Ενημερώστε μας για τον αριθμό αποστολής του δέματος. Η ευθύνη για την επιστροφή του αντικειμένου βρίσκετε αποκλειστικά σε εσάς. Βεβαιωθείτε για την ασφαλή μεταφορά του και φροντίστε το αντικείμενο να είναι καλά συσκευασμένο. Η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για πιθανή απώλεια. Τυχόν φθορές, καταστροφή αντικειμένου ή καταστροφή του δέματος, δε γίνεται δεκτή ούτε μπορεί να ολοκληρωθεί η αλλαγή δωρεάν. Στην περίπτωση που το αντικείμενο συνοδεύεται από κάποιο δώρο θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί, επίσης σε άριστη κατάσταση. Θυμηθείτε πως θα σας επιστραφεί η χρηματική αξία του αντικειμένου που επιστρέφετε μόνο, όχι τα έξοδα μεταφορικών/αντικαταβολής ή κάποιας άλλης ενέργειας. Δεν επιστρέφονται/αλλάζονται αντικείμενα που είναι ειδική, προσωποποιημένη παραγγελία (personalized & customized).

Ποιοτικός έλεγχος αντικειμένων

Εσείς φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων, που θα προκύψει από τον δικό σας ακατάλληλο χειρισμό. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων, η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα, δεν θα πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα και να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, τόσο τα ίδια, όσο και τα υλικά συσκευασίας τους και τυχών ειδικές σημάνσεις τους. Η ποιότητα της επανασυσκευασίας του προϊόντος αποτελεί δική σας ευθύνη. Δικαιούμαστε ωστόσο να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων, μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα και ελέγξουμε την κατάσταση τους, η οποία θα πρέπει να είναι άριστη, όπως ήταν κατά την αποστολή τους. Ελλιπή, κατεστραμμένα, φθαρμένα, λερωμένα είδη, που αντικειμενικά αξιολογούμε στην εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν θα γίνονται δεκτά και θα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση. Δεν επιστρέφονται/αλλάζονται αντικείμενα που είναι ειδική, προσωποποιημένη παραγγελία (personalized & customized). Μπορούμε να αρνηθούμε επιστροφή σε αντικείμενα στα οποία τίθεται θέμα υγιεινής, π.χ. σκουλαρίκια. Εάν τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία και όροι, η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ θα εγκρίνει την υπαναχώρηση/επιστροφή/αλλαγή των προϊόντων και θα προχωρήσει στην συμφωνηθείσα ενέργεια.

Επιστροφές προϊόντων και αλλαγές, που αγοράστηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν στο φυσικό κατάστημα της. Η αντίθετη διαδικασία δεν ισχύει. Δεν μπορείτε δηλαδή, να αλλάξετε ή να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από φυσικό κατάστημα, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος του ιστοτόπου spinoscoffee.gr.

Επιστροφή Εσφαλμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή υπήρξε σφάλμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας, όπως για παράδειγμα αποστολή λάθους κωδικού κ.α., σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή/αλλαγή του, με την προαναφερόμενη ίδια διαδικασία των επιστροφών/αλλαγών. Δε φέρουμε ευθύνη για φθορές ή καταστροφή αντικειμένου ή δέματος που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά του, από τον λαβών, από καιρικές συνθήκες κλπ. Κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ θα προβεί σε έλεγχο της κατάστασης αυτού και στη διαπίστωση του ελαττώματος ή του σφάλματος στην εκτέλεση της παραγγελίας. Εάν επιθυμείτε αντικατάσταση με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εάν επιθυμείτε το είδος που αρχικά παραγγείλατε σε άλλο μέγεθος ή χρώμα, να έχει εξαντληθεί. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος ή αυτή δεν είναι δυνατή εξαιτίας έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστρέψουμε το ποσό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σας. Δείτε παρακάτω πώς.

Επιστροφές Χρημάτων

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου είδους ξεκινάει η διαδικασία έγκρισης της επιστροφής, η διαδικασία ελέγχου του προϊόντος και επιστροφής των χρημάτων σας. Τα προϊόντα ελέγχονται ως προς το αν πληρούν τους προαναφερόμενους όρους και προϋποθέσεις. Εφόσον η επιστροφή γίνει δεκτή, θα ενημερωθείτε για την επιστροφή των χρημάτων σας ανάλογα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής σας. Η εταιρεία ΣΠΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ προβαίνει στην προβλεπόμενη, σύμφωνα με τα παραπάνω, επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποιήσατε στην αρχική σας συναλλαγή.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με PayPal:
Θα πραγματοποιηθεί με πίστωση του ποσού στον PayPal λογαριασμό σας.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή:
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN.

Επιστροφές χρημάτων σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό:
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει στον αριθμό λογαριασμού που θα μας δηλώσετε στην Φόρμα Επιστροφής. Θα σας ζητηθεί να μας καταγράψετε το όνομα της τράπεζας, το όνομα κατόχου του λογαριασμού και τον κωδικό IBAN.